piątek, 18 lipca 2014

Start!

Jak już większość z was wie, zakończyłam wczoraj bloga o Michale Winiarskim. Oznacza to, że w stu procentach poświęcić się mogę tylko temu blogowi :) Tak, więc gotowa do pisania, z maximum energii i chęci oświadczam wam, że już w sobotę pojawi się tu długo czekający prolog :) Mam nadzieję, że ten blog będzie się cieszył taka popularnością jak "W twoich oczach niebo lśni". Tak , więc zapraszam was w sobotę tutaj na rozpoczęcie historii Matta Andersona i Alice Winter. Godziny pewna nie jestem w 100 %, ale zapewniam was, że prolog postaram się dodać z samego rana :) Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia kochane :* 

Kaśkablogera 

2 komentarze:

  1. Bardzo dziekuje za mile slowa w komentarzu na blogu u Michala :) Tak jak ty lubisz czytac moje komentarze , tak ja twoje opowiadania . .. :) Masz talent i ty wiesz o tym. Moze i sa lepsze bloggerki , ale nadal mysle , ze ty ze swoja wena i talentem zajdziesz daleko . W historii o Misku duzo zadziwialas . :) To bylo to cos , co przykuwalo uwage i sie lepiej czytalo opowadania. Zapamietywalo sie je. Nawet mi sie snily . To , ze Michal i Karolina wzieli slub a Daga poszla do psychiatryka bylo tego przykladem . Noi Kasia . Sliczna istotka :) Usmiech taty , oczy mamy :) A co do tego blogu to mysle , ze na pewno bedziesz to robila . Twoje pomysly sa super. Bedzie to jeden z najlepszych po Michale blogiem , ktorego czytalam. Chociaz nie wiem . .. Moze najlepszym .. A no i nowa bloggerka . .Zycze jej poowodzenia no i Kasi :) Badzcie jak Adam z Ewa .. Hhehe . Siebie dopelaniajcie w opowiadaniach .Buziaczki :*** ° n A no i bym zapomniala weny , weny dziewczynki . :* tworzcie najlepsza historie Matta . Buziaczki :*** Do nastepnych komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło znowu zobaczyć w skrzynce Gmaila, twój komentarz, a nie minął nawet dzień :D Domyślałam się :) Dziękuję znowu za miłe słowa :* Śniły? Serio. Masz chyba bardzo rozwiniętą wyobraźnię :) Hehe, mam miliony pomysłów na rozdziały :) Dziękujemy, na pewno się przyda. Haha, niezłe porównanie :) Dziękujemy bardzo :* Postaramy się by taka była :) I byście nic nie mogły przewidzieć. Pozdrawiam i czekam :*
      PS : Skoro mamy ze sobą tak świetny kontakt, to może napiszesz do mnie na gg :) Chętnie bym z Tobą popisała :) Numer podany masz w zakładce kontakt :)

      Usuń