poniedziałek, 7 lipca 2014

Przywitanie, słowo wstępu :)

Witam Was gorąco! 

Zapewne większość z was zna mnie z opowieści o skoczkach narciarskich i Michale Winiarskim. Ci, który po raz pierwszy słyszą mój nick "Kaśka blogera" opowiem nieco o sobie. Jestem Kaśka i mam 15 lat ( właściwie 16 już idą, skończę w grudniu). Uwielbiam oglądać i grać w siatkówkę (ale nie najlepiej umiem w nią grać :D ). Skoki narciarskie również kocham. Pomysły, które powstają w mojej głowie przelewam na blogi. Tak też powstało już kilka opowiadań. To już moje piąte.  A teraz czas opowiedzieć wam historię powstania pomysłu na to opowiadanie.

Otóż pewnego dnia z nudów przeglądałam sobie YouTube. Nom i natrafiłam na filmik jak swój codzienny dzień spędza Matt Anderson. Od pierwszego spojrzenia na jego twarz mnie zauroczył. To bardzo miły, sympatyczny i zdolny chłopak. Pamiętam jak pisałam o nim z Olcią. Gdyby nie ta rozmowa zamiast tego bloga czytałybyście opowiadanie o Bartku Kurku.  Tak, więc następnego dnia nie mogłam spać, przewracałam się z boku na bok. Nom i wpadłam na pomysł napisania opowiadania o Matcie. Później za proponowałam współpracę Gabrysi. Zgodziła się, co bardzo mnie ucieszyło. Widziałam nie jeden blog prowadzony we dwójkę i od pewnego czasu sama chciałam tego spróbować. Ta historia nie będzie taka jak inne. W głowie mam już jej zakończenie i prawie połowę rozdziałów. Będzie ona o amerykańskim siatkarzu, o którym wspomniałam wyżej i dziewczynie, młodej dziennikarce Alice Winter. Nie mogę wam nic więcej powiedzieć na temat tego opowiadani, choć bardzo bym chciała. Mam tylko nadzieję, że chętnie będziecie tu zaglądać i dzielić się swoją opinią w komentarzach :) Prolog pojawi się tu po zakończeniu opowiadania z Maćkiem Kotem. Dlatego też zaglądajcie tu i sprawdzajcie :) Wielbicieli Michała Winiarskiego zapraszam na mój blog :) Klik. To chyba wszystko od mnie. Głos oddaje Gabrieli :)
___

Cześć :) Jak już powiedziała moja koleżanka Kasia mam na imię Gabrysia.
Mam 14 lat i będę chodziła po wakacjach do 2 gimnazjum.
Kocham siatkówkę i piłkę ręczną, ale w tą drugą dyscyplinę gram chętniej ;) Jestem dziennikarką i ta "praca" sprawia mi przyjemność. Uwielbiam czytać blogi i robić coś własnoręcznie. 

Kasia zaproponowała mi pisanie na tym blogu. Bez zastanowienia napisałam: "Pewnie!". Mam czasami straszną wenę, którą postanowiłam wykorzystać na tym blogu :)
To już chyba tyle ode mnie. 
Pozdrawiam Was i mam nadzieję, że moja współpraca z Kasią i z Wami ułoży się po mojej myśli :D




10 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :D
    Tytuł mi się najbardziej podoba xD
    Nie mogę się już doczekać rozdziałów
    Pozdrawiam autorki :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że będziesz czytać :)
      My również pozdrawiamy :*

      Usuń
  2. Oczywiście czekam na początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że będziesz czytać :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Rozmowa ze mną na coś się przydała :* Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ♡♡♡
    PS Pospieszcie się bo umrę w ciekawości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No owszem, gdyby nie ty pisałabym teraz rozdziały na Kurka :D Chciałam ci wysłać na Fb, to nie odpowiedziałaś, to teraz czekaj i umieraj :P :D My już mamy ten prolog i 1 częściowo, a nawet 2 tylko czekamy na zakończenie Kota :) Pozdrawiamy :*

      Usuń
  4. Chyba wiesz, że ja tutaj będę, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog prowadzony przez 2 dziewczyny? Tego jeszcze nie czytałam, nie , oge sie juz doczekać. Wpadam jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będziesz miała okazję poczytać :) Właściwie za 5 minut doda się prolog :) Pozdrawiamy :*

      Usuń